معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز با بیان اینکه ملاک و معیار عملکرد مدیران جلب رضایت مندی مردم، تکریم ارباب رجوع، ارائه خدمات و تلاش برای حل مشکلات است، گفت: مستمر مدیران در بین مردم به ویژه روستا‌ها حضور مستمر داشته باشند چراکه این حضور منشا اثر و امید بخش است.
کد خبر: ۶۵۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 24 September 2018
امام جمعه ملایر خواستار همراهی بیشتر مسئولان با مردم و تلاش برای حل مشکلات آنان شد و گفت: اگر این همراهی جنبه عبادت فرهنگی و اجتماعی داشت، امروز جنبه عبادت سیاسی دارد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری در شورای اداری شهرستان ملایر، افزود: مسئولان باید پیوستگی و همبستگی خود را با مردم تقویت و حفظ کنند چراکه امروز دشمنان به دنبال ایجاد فاصله و انشقاق هستند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی است و تحریم‌های مجدد است، اظهارکرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) است و کسانی که اهل عمل به حق هستند، امروز پس از گذشت ۱۴ قرن نیز همچنان در رکاب سیدالشهدا (ع) قرار دارند.

برقراری با اشاره به اینکه جنگ نظامی دیگر به پایان رسیده و امروز دوران عمل به حق و طرفداری از حق است که باید همچنان ادامه پیدا کند، افزود: مشکلات و موانعی که به وجود آمده با تفکر و معنویت اباعبدالله الحسین (ع) و قرار گرفتن در ماه محرم و صفر، به حداقل می‌رسد و می‌تواند گره گشا باشد.

باب اله فتحی با تأکید بر اینکه مدیران نباید از حضور ارباب رجوع خسته شوند و با رفتار خود این نعمت‌ها را از خود روی گردان نکنند، ادامه داد: نظارت بیشتر مدیران ذیربط بر تنظیم بازار، حضور به موقع در جلسه‌ها و ورود بیشتر مدیران در مراسم و برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، هفته نیروی انتظامی و بازگشایی مدارس ضروری است.

وی با بیان اینکه تنظیم بازار باید در سطح شهریتان ملایر با جدیت نظارت و پیگیری شود، اظهارکرد: عملکرد مجموعه شهرستان در ایجاد اشتغال و جذب تسهیلات اشتغالزایی راضی کننده نیست.

فرماندار ملایر خواستار تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی بویژه دستگاه‌های بخشی و مرتبط با ایجاد اشتغال شد و گفت: طی ماه‌های گذشته با برگزاری جشنواره‌های مختلفی همچون مبل منبت، شاهد پویایی و نشاط در سطح شهرستان بودیم و ملایر در این زمینه خوش درخشید.

فتحی تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی ملایر بر نذورات و شهرداران، بخشداران و مدیران اجرایی بر عملکرد پیمانکاران و جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز نظارت جدی داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار